• Prijava
  • ћирилица
  • Početna
  • Pretraga
  • Aktuelno
    • eFakture
    • Fiskalizacija
    • eOtpremnice
    • eBolovanje
    • Stvarni vlasnik
    • Arhivska knjiga
  • Podaci
  • Linkovi
  • O nama
  • Pretplata
  •  
    • Evidencija PDV i POPDV
    • Mesto prometa usluga PDV
    • Delatnosti + paušal + fiskalna kasa
    • Evidentiranje u SEF
  • Početna
  • Pretraga
  • Aktuelno
    • - eFakture
    • - Fiskalizacija
    • - eOtpremnice
    • - eBolovanje
    • - Stvarni vlasnik
    • - Arhivska knjiga
  • Podaci
  • Linkovi
  • O nama
  • Pretplata
  •  
    • - Evidencija PDV i POPDV
    • - Mesto prometa usluga PDV
    • - Delatnosti + paušal + fiskalna kasa
    • - Evidentiranje u SEF

Poreski tretman računa kojim se prelazi limit za obavezno evidentiranje za PDV

Home/Pitanja • Porez na dodatu vrednost /Poreski tretman računa kojim se prelazi limit za obavezno evidentiranje za PDV

Poreski tretman računa kojim se prelazi limit za obavezno evidentiranje za PDV

16.11.2018.PitanjaPorez na dodatu vrednostMali obveznik, Račun
Pitanje

Privredni subjekt koji nije PDV obveznik je izdao račun na iznos od 3 miliona dinara, kojim je ukupan promet u prethodnih dvanaest meseci dostigao 9 miliona (pre izdavanja tog računa je promet bio 6 miliona). Nakon toga je izvršeno prijavljivanje u sistem PDV.

Molimo Prijavite se za pristup ovom sadržaju. Pristup ovom sadržaju imaju samo registrovani pretplatnici. (Niste pretplatnik? Pretplatite se)

Podelite:

Novi tekstovi

Vesti
  • Od 1. oktobra počinje obaveza godišnje provere podataka o stvarnom vlasniku
  • Minimalna cena rada za 2027. godinu
  • Novi neoporezivi iznos zarade od 2027. godine

Komentari
  • Doneta nova Uredba o klasifikaciji delatnosti
  • Fizička lica koja obavljaju samostalnu delatnost – osnovne informacije od registracije do prestanka obavljanja delatnosti
  • Kako se ostvaruje pravo na preknjižavanje

Pitanja
  • Nedostatak imena vozača na otpremnici kao razlog za osporavanje prava na odbitak prethodnog poreza
  • Evidentiranje razlike PDV iz konačnog računa i iznosa PDV po avansu u Evidenciji prethodnog poreza na SEF kada nije korišćen prethodni porez iz avansnog računa
  • Da li se uvećana zarada za minuli rad obračunava i na već uvećane zarade po drugim osnovama

O nama | Pretplata | Uslovi korišćenja

© 2016–2026 Neobilten. Sva prava zadržana.