• Prijava
  • ћирилица
  • Početna
  • Pretraga
  • Aktuelno
    • eFakture
    • Fiskalizacija
    • eOtpremnice
    • eBolovanje
    • Stvarni vlasnik
    • Arhivska knjiga
  • Podaci
  • Linkovi
  • O nama
  • Pretplata
  •  
    • Evidencija PDV i POPDV
    • Mesto prometa usluga PDV
    • Delatnosti + paušal + fiskalna kasa
    • Evidentiranje u SEF
  • Početna
  • Pretraga
  • Aktuelno
    • - eFakture
    • - Fiskalizacija
    • - eOtpremnice
    • - eBolovanje
    • - Stvarni vlasnik
    • - Arhivska knjiga
  • Podaci
  • Linkovi
  • O nama
  • Pretplata
  •  
    • - Evidencija PDV i POPDV
    • - Mesto prometa usluga PDV
    • - Delatnosti + paušal + fiskalna kasa
    • - Evidentiranje u SEF

Poreski tretman prometa kada se na osnovu ugovora o zajedničkoj gradnji izgradi građevinski objekat tako što jedan od suvlasnika gradi, odnosno finansira izgradnju predmetnog objekta

Home/Porez na dodatu vrednost • Službena mišljenja /Poreski tretman prometa kada se na osnovu ugovora o zajedničkoj gradnji izgradi građevinski objekat tako što jedan od suvlasnika gradi, odnosno finansira izgradnju predmetnog objekta

Poreski tretman prometa kada se na osnovu ugovora o zajedničkoj gradnji izgradi građevinski objekat tako što jedan od suvlasnika gradi, odnosno finansira izgradnju predmetnog objekta

02.09.2022.Službena mišljenjaPorez na dodatu vrednostGrađevinarstvo, Nepokretnost, Odbitak prethodnog poreza, Poreski dužnik
Zaboravili ste lozinku?
Pretplatite se

Podelite:

Novi tekstovi

Vesti
  • eOtpremnice – nova verzija 1.7.0 dostupna i na produkcionom okruženju
  • Od 1. oktobra počinje obaveza godišnje provere podataka o stvarnom vlasniku
  • Minimalna cena rada za 2027. godinu

Komentari
  • Novi način označavanja zabrane prodaje duvanskih i srodnih proizvoda maloletnim licima u maloprodajnim objektima
  • eOtpremnice – nova verzija 1.7.0
  • eFakture – nova verzija 4.2.0 i ažurirano interno tehničko uputstvo

Pitanja
  • Zašto pojedinim zaposlenima koji su imali status kvalifikovanog novozaposlenog lica nisu uplaćeni doprinosi
  • Prelazak na MSFI za MSP – popunjavanje podataka u koloni „prethodna godina“ i tretman lizinga
  • Nedostatak imena vozača na otpremnici kao razlog za osporavanje prava na odbitak prethodnog poreza

O nama | Pretplata | Uslovi korišćenja

© 2016–2026 Neobilten. Sva prava zadržana.