• Prijava
  • ћирилица
  • Početna
  • Pretraga
  • Aktuelno
    • eFakture
    • Fiskalizacija
    • eOtpremnice
    • eBolovanje
    • Stvarni vlasnik
    • Arhivska knjiga
  • Podaci
  • Linkovi
  • O nama
  • Pretplata
  •  
    • Evidencija PDV i POPDV
    • Mesto prometa usluga PDV
    • Delatnosti + paušal + fiskalna kasa
    • Evidentiranje u SEF
  • Početna
  • Pretraga
  • Aktuelno
    • - eFakture
    • - Fiskalizacija
    • - eOtpremnice
    • - eBolovanje
    • - Stvarni vlasnik
    • - Arhivska knjiga
  • Podaci
  • Linkovi
  • O nama
  • Pretplata
  •  
    • - Evidencija PDV i POPDV
    • - Mesto prometa usluga PDV
    • - Delatnosti + paušal + fiskalna kasa
    • - Evidentiranje u SEF

Da li vlasnici objekata izgrađenih bez građevinske dozvole, odnosno odobrenja za izgradnju (nezakonito izgrađeni objekti), koji za te objekte prvi put u 2016. godini ili kasnije podnesu poresku prijavu za utvrđivanje poreza na imovinu, mogu biti oslobođeni poreske obaveze za te objekte za period od nastanka poreske obaveze zaključno sa godinom koja prethodi godini u kojoj su podneli poresku prijavu?

Home/Porezi (ostalo) / fiskalne kase • Službena mišljenja /Da li vlasnici objekata izgrađenih bez građevinske dozvole, odnosno odobrenja za izgradnju (nezakonito izgrađeni objekti), koji za te objekte prvi put u 2016. godini ili kasnije podnesu poresku prijavu za utvrđivanje poreza na imovinu, mogu biti oslobođeni poreske obaveze za te objekte za period od nastanka poreske obaveze zaključno sa godinom koja prethodi godini u kojoj su podneli poresku prijavu?

Da li vlasnici objekata izgrađenih bez građevinske dozvole, odnosno odobrenja za izgradnju (nezakonito izgrađeni objekti), koji za te objekte prvi put u 2016. godini ili kasnije podnesu poresku prijavu za utvrđivanje poreza na imovinu, mogu biti oslobođeni poreske obaveze za te objekte za period od nastanka poreske obaveze zaključno sa godinom koja prethodi godini u kojoj su podneli poresku prijavu?

29.02.2016.Službena mišljenjaPorezi (ostalo) / fiskalne kasePorez na imovinu, Poresko oslobođenje
Zaboravili ste lozinku?
Pretplatite se

Podelite:

Novi tekstovi

Vesti
  • Od 1. oktobra počinje obaveza godišnje provere podataka o stvarnom vlasniku
  • Minimalna cena rada za 2027. godinu
  • Novi neoporezivi iznos zarade od 2027. godine

Komentari
  • Novi način označavanja zabrane prodaje duvanskih i srodnih proizvoda maloletnim licima u maloprodajnim objektima
  • eOtpremnice – nova verzija 1.7.0
  • eFakture – nova verzija 4.2.0 i ažurirano interno tehničko uputstvo

Pitanja
  • Zašto pojedinim zaposlenima koji su imali status kvalifikovanog novozaposlenog lica nisu uplaćeni doprinosi
  • Prelazak na MSFI za MSP – popunjavanje podataka u koloni „prethodna godina“ i tretman lizinga
  • Nedostatak imena vozača na otpremnici kao razlog za osporavanje prava na odbitak prethodnog poreza

O nama | Pretplata | Uslovi korišćenja

© 2016–2026 Neobilten. Sva prava zadržana.