• Prijava
  • ћирилица
  • Početna
  • Pretraga
  • Aktuelno
    • eFakture
    • Fiskalizacija
    • eOtpremnice
    • eBolovanje
    • Stvarni vlasnik
    • Arhivska knjiga
  • Podaci
  • Linkovi
  • O nama
  • Pretplata
  •  
    • Evidencija PDV i POPDV
    • Mesto prometa usluga PDV
    • Delatnosti + paušal + fiskalna kasa
    • Evidentiranje u SEF
  • Početna
  • Pretraga
  • Aktuelno
    • - eFakture
    • - Fiskalizacija
    • - eOtpremnice
    • - eBolovanje
    • - Stvarni vlasnik
    • - Arhivska knjiga
  • Podaci
  • Linkovi
  • O nama
  • Pretplata
  •  
    • - Evidencija PDV i POPDV
    • - Mesto prometa usluga PDV
    • - Delatnosti + paušal + fiskalna kasa
    • - Evidentiranje u SEF

Da li obveznik PDV koji je u 2020. godini uvezao dobra i na uvoz tih dobara platio PDV, ima pravo da PDV plaćen pri uvozu tih dobara odbije kao prethodni porez?
(tekst više ne važi)

Home/Porez na dodatu vrednost • Službena mišljenja /Da li obveznik PDV koji je u 2020. godini uvezao dobra i na uvoz tih dobara platio PDV, ima pravo da PDV plaćen pri uvozu tih dobara odbije kao prethodni porez?
(tekst više ne važi)

Da li obveznik PDV koji je u 2020. godini uvezao dobra i na uvoz tih dobara platio PDV, ima pravo da PDV plaćen pri uvozu tih dobara odbije kao prethodni porez?
(tekst više ne važi)

09.10.2023.Službena mišljenjaPorez na dodatu vrednostOdbitak prethodnog poreza, Uvoz

(Mišljenje Ministarstva finansija, br. 000158039 2023 10520 004 000 430 002 od 02.8.2023. god.)

Molimo Prijavite se za pristup ovom sadržaju. Pristup ovom sadržaju imaju samo registrovani pretplatnici. (Niste pretplatnik? Pretplatite se)

Podelite:

Novi tekstovi

Vesti
  • Od 1. oktobra počinje obaveza godišnje provere podataka o stvarnom vlasniku
  • Minimalna cena rada za 2027. godinu
  • Novi neoporezivi iznos zarade od 2027. godine

Komentari
  • Novi način označavanja zabrane prodaje duvanskih i srodnih proizvoda maloletnim licima u maloprodajnim objektima
  • eOtpremnice – nova verzija 1.7.0
  • eFakture – nova verzija 4.2.0 i ažurirano interno tehničko uputstvo

Pitanja
  • Zašto pojedinim zaposlenima koji su imali status kvalifikovanog novozaposlenog lica nisu uplaćeni doprinosi
  • Prelazak na MSFI za MSP – popunjavanje podataka u koloni „prethodna godina“ i tretman lizinga
  • Nedostatak imena vozača na otpremnici kao razlog za osporavanje prava na odbitak prethodnog poreza

O nama | Pretplata | Uslovi korišćenja

© 2016–2026 Neobilten. Sva prava zadržana.